poniedziałek, 2 lutego 2015

witajcie!

          Witajcie! Po mojej długiej nieobecności, która obfitowała w multum niespełnionych pomysłów i jeszcze większej ilości napisanych i pokreślonych słów, zaczynam ponownie - dzisiaj 2 lutego 2015 roku o godzinie 00;05, gdy to pół godziny temu wpadłam na pomysł żeby moja obecność na blogspocie zmieniła się w zupełnie co innego.
          Pomysł, aby miliony stron, które przeczytałam w ciągu ostatnich trzech lata dały trochę więcej prócz wzbogacenia mojego języka, litrów wylanych łez i odhaczonych tytułów na mojej długiej liście książek.
          A więc jestem tu, aby podzielić się z wami moimi wynaleziskami na półkach bibliotecznych jak i tych w księgarniach oraz podkładanych książkach przez wierną bonamort, która męczyła do skutku aż przeczytałam książkę i podniecałam się nią do kolejnego razu.
         Tak, to moja fascynująca historia. Blog, na którym w tej chwili się znajdujecie (najlepszeznajlepszych) nie tyle będzie stroną poświęconą książkom, ale także ekranizacjom wielu z nich oraz filmom wartych polecenia według wszechstronnej Luckily (czyt. mnie).
          A więc, moi kochani, liczę na was i teraz, gdy kolejny blog idzie w ruch i mam nadzieję, że po raz kolejny mnie nie zawiedziecie! Do zobaczenia, już niedługo, a recenzja, która się pojawi będzie totalną niespodzianką iż sama jeszcze nie wiem co pójdzie na pierwszy ogień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz